Witam
Mam zamiar złożyć baniak 200l i zastanawiem sie nad filtracja tam. Myślałem żeby zastosować 2x PENN PLAX 300 albo 2x Aquael FZN-2. jeden na jednej stronie zbiornika drugi na drugiej. Co o tym myslicie.
Jest jednak jeszcze jedno rozwiązanie słyszałem mianowicie o fitlrze hamburskim ktora sprawdza sie ponoc rewelacyjnie. mam rozrysowany cały plan jak to zastosować ale nie wiem jak to jest z tym filtrem hamburskim. Nigdy nie wiedzialem na forum żeby ktoś stosował taki filtr.
Możecie coś poradzić ?
Jaki filtr do 200l
Pomysł z dwiema kaskadami po dwóch stronach jest ok ładna cyrkulacja wody z jednego filtra do drugiego. Penn Plaxa nie znam ale mam kaskadę aquaela (13 lat) i jestem z niej bardzo zadowolony.
Co do filtr. hamburskiego owszem nie zauważyłem żeby ktoś na forum miał ale opinie o nim są dobre, duża powierzchnia filtrująca. Więcej nic nie powiem bo nie mam doświadczenia z nią.
Co do filtr. hamburskiego owszem nie zauważyłem żeby ktoś na forum miał ale opinie o nim są dobre, duża powierzchnia filtrująca. Więcej nic nie powiem bo nie mam doświadczenia z nią.
[9L] Korytko: ?
[12L] Corner: White Pearl | Clithon Corona
[20L] Green Tank: Babaulti | Red Cherry | Clithon Corona
http://www.akwarysci.com/forum/viewtopic.php?t=98
[12L] Corner: White Pearl | Clithon Corona
[20L] Green Tank: Babaulti | Red Cherry | Clithon Corona
http://www.akwarysci.com/forum/viewtopic.php?t=98
-
ja mam u siebie w 300 litrowym taką filtracje jak mówi cmepro
1 kaskadę i do tego pompkę cyrkulacyjną 900l/godz bo muł się zbiera mocno gdy używasz kaskady lub kubełka a tak pompa wszystko wciąga a w drugim 300l akwarium mam filtr higroponiczny z tyłu wypełniony żwirem torfem i gliną bolbidisem, pistiami, microsorium i marsylią czterolistną i działa super