ad-shop.pl Belka T5 3x39w
ad-shop.pl Belka T5 3x39w
problemów ciąg dalszy...
Kupiłem belkę w sklepie internetowym ad-shop.pl taką jak ta link z tym,ze 39w.
W ofercie mieli napisane,że w komplecie są 3 świetlówki 10000k.Belka doszła po 10 dniach oczywiście bez świetlówek.Zadzwoniłem do firmy i stwierdzili,że producent nie daje już w komplecie świetlówek. Jako,ze na stronie nadal widniało,że świetlówki są w zestawie to poprosiłem o dosłanie ich bo w końcu za to zapłaciłem...Jak pewnie się domyślacie do tej pory cisza...
Zamówiłem świetlówki z innej firmy,za pierwszym razem kurier je zmasakrował więc czekałem na 2 komplet...Tym razem przyszły nieuszkodzone więc zabrałem się za sprawdzenie belki.Odpalam jeden włącznik i świeci,drugi i nic....Raz łączy raz nie...Dałem ją elektrykowi i okazało się że jest uszkodzony statecznik...
Nie mam już siły do tego wszystkiego... Co w tym przypadku zrobić? odsyłać i płacić za przesyłkę czy naprawiać samemu...W sumie zostałem oszukany przez sklep i otrzymałęm wadliwy oraz niekompletny towar.
Kupiłem belkę w sklepie internetowym ad-shop.pl taką jak ta link z tym,ze 39w.
W ofercie mieli napisane,że w komplecie są 3 świetlówki 10000k.Belka doszła po 10 dniach oczywiście bez świetlówek.Zadzwoniłem do firmy i stwierdzili,że producent nie daje już w komplecie świetlówek. Jako,ze na stronie nadal widniało,że świetlówki są w zestawie to poprosiłem o dosłanie ich bo w końcu za to zapłaciłem...Jak pewnie się domyślacie do tej pory cisza...
Zamówiłem świetlówki z innej firmy,za pierwszym razem kurier je zmasakrował więc czekałem na 2 komplet...Tym razem przyszły nieuszkodzone więc zabrałem się za sprawdzenie belki.Odpalam jeden włącznik i świeci,drugi i nic....Raz łączy raz nie...Dałem ją elektrykowi i okazało się że jest uszkodzony statecznik...
Nie mam już siły do tego wszystkiego... Co w tym przypadku zrobić? odsyłać i płacić za przesyłkę czy naprawiać samemu...W sumie zostałem oszukany przez sklep i otrzymałęm wadliwy oraz niekompletny towar.
Jak dla mnie towar niezgodny z opisem i masz prawo do zwrotu. Nie wiem niestety w jakim terminie możesz to zrobić.
Na 100 % na uszkodzony statecznik masz normalną gwarancję producenta.
Reasumując:
Możesz ubiegać się od sklepu dosłania świetlówek i jednocześnie skontaktować się z producentem w celu naprawy gwarancyjnej.
Na 100 % na uszkodzony statecznik masz normalną gwarancję producenta.
Reasumując:
Możesz ubiegać się od sklepu dosłania świetlówek i jednocześnie skontaktować się z producentem w celu naprawy gwarancyjnej.
Wydaje mi się, że w twoim przypadku obowiązuje 2 tygodniowy czas na zwrot, ale nie jestem pewny. Bynajmniej bym nie odpuścił bo mają to naprawić.
http://akwarysci.com/forum/viewtopic.php?t=12648 - moje 144l
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-08-02, 18:57
- Lokalizacja: Piaseczno
Witam serdecznie.
Świetlówki były w zestawie jako GRATIS od dystrybutora .Niestety wycofali się dodawania świetlówek o czym został Pan poiformowany, również w 2 innych modelach. Reszta belek producenta jest nadal ze świetlówkami . Ppróbowaliśmy załatwić dla Pana ten gratis ale niestety nie mieli zapasowych na stanie o czym również powiedzieliśmy. W związku z zaistnialą sytuacją zaproponowaliśmy Panu dodatkowy rabat na inne nasze produkty.
Belka dotarła do Pana w terminie zgodnym z przewidywanym czasem przesyłki (zgodnie z regulaminem sklepu dotarła do Pana 11.07.2013).
Informację o niedziałającym stateczniku otrzymaliśmy od Pana drogą telefoniczą . Podczas rozmowy zostal Pan poinformowany o procesie reklamacyjnym . Prosiliśmy o szybką wysyłkę na NASZ KOSZT tego samego dnia. Dzięki czemu moglibyśmy przyśpieszyć proces naprawy i odesłać towar jeszcze przed weekendem. Niestety belka nie dotarła a Pan się już z nami nie kontaktował.
Następnym razem proszę o kontakt ze sklepem ;)
Świetlówki były w zestawie jako GRATIS od dystrybutora .Niestety wycofali się dodawania świetlówek o czym został Pan poiformowany, również w 2 innych modelach. Reszta belek producenta jest nadal ze świetlówkami . Ppróbowaliśmy załatwić dla Pana ten gratis ale niestety nie mieli zapasowych na stanie o czym również powiedzieliśmy. W związku z zaistnialą sytuacją zaproponowaliśmy Panu dodatkowy rabat na inne nasze produkty.
Belka dotarła do Pana w terminie zgodnym z przewidywanym czasem przesyłki (zgodnie z regulaminem sklepu dotarła do Pana 11.07.2013).
Informację o niedziałającym stateczniku otrzymaliśmy od Pana drogą telefoniczą . Podczas rozmowy zostal Pan poinformowany o procesie reklamacyjnym . Prosiliśmy o szybką wysyłkę na NASZ KOSZT tego samego dnia. Dzięki czemu moglibyśmy przyśpieszyć proces naprawy i odesłać towar jeszcze przed weekendem. Niestety belka nie dotarła a Pan się już z nami nie kontaktował.
Następnym razem proszę o kontakt ze sklepem ;)
Ostatnio zmieniony 2013-08-02, 19:11 przez ad-shop.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
O tym,że producent nie dodaje świetlówek dowiedziałem się już po zakupie.Post napisałem w poniedziałek,a do Państwa dzwoniłem we wtorek i dopiero wtedy dostałem informację o tym,że świetlówek nie doślecie.Na kontakt czekałem odkąd wysłałem maila,ale żadnej odpowiedzi nie dostałem - do czasu mojego telefonu.Belki nie udało mi się wysłać ponieważ musiałem zostać dłużej w pracy,a że nie mogę pozwolić sobie na brak światła jako,że rośliny już zakupione to belkę naprawiłem na własny koszt (57zł).
Co do rabatu...
Najpierw dostaję belkę bez świetlówek,a później się okazuje,że jest niesprawna...takie sytuacje człowieka zniechęcają niestety...
Co do rabatu...
Najpierw dostaję belkę bez świetlówek,a później się okazuje,że jest niesprawna...takie sytuacje człowieka zniechęcają niestety...
Ja powiem tak, jeżeli klient zakupił towar, czyli belkę i świetlówki w gratisie, a po dokonaniu zakupu dostaje informację że belka nie ma świetlówek to jest tylko i wyłącznie problem sklepu!!!!!, że musi dołożyć swoje świetlówki. Bo skoro ktoś chce kupić komplet to na to się nastawia i nie interesuje go że były a nie ma. Zapłacił za komplet i komplet ma otrzymać.
Ja uważam, że kupujący powinien otrzymać świetlówki, a nie być naciągany na dodatkowy zakup.
Ja uważam, że kupujący powinien otrzymać świetlówki, a nie być naciągany na dodatkowy zakup.
http://akwarysci.com/forum/viewtopic.php?t=12648 - moje 144l
Dodatkowo jeżeli zakupił komplet to zakupił sprawny komplet i może się domagać zwrotu gotówki w połączeniu z przesyłką bo wina leży po stronie sklepu że sprzedał towar niezgodny z umową (oferta) oraz nie sprawny, klient mógł go sprawdzić po zakupie świetlówek które zgodnie z ofertą były w zestawie. Rękojmia jest od sklepu gwarancja od producenta- jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie.
Jeżeli klient sam naprawił towar to stracił swoje prawa. Oraz przyszłą gwarancję.
Jeżeli klient sam naprawił towar to stracił swoje prawa. Oraz przyszłą gwarancję.
Ostatnio zmieniony 2013-08-03, 13:41 przez chwialek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-08-02, 18:57
- Lokalizacja: Piaseczno
Dokładnie tak jest dlatego też prosiliśmy by klient szybko wysłał nam belkę. Dystrybutor obiecał nam naprawę w jeden maksymalnie 2 dni tak byśmy mogli szybko odesłać towar do klienta.chwialek pisze: Jeżeli klient sam naprawił towar to stracił swoje prawa. Oraz przyszłą gwarancję.
Niestety tak jak wspomnieliśmy po kontakcie telefonicznym gdzie klient zadeklarował odesłanie towaru na nasz koszt nic nie doszło a klient więcej się nie kontaktował.
Jak wynika z postu powyżej Pan oddał w ręcę elektryka który "zajął się belką" i stracił gwarancję na towar.
Proszę o kontakt ze sklepem oddamy Panu pieniądze za gratisowe świetlówki po cenie w jakiej były u dystrybutora.
Na przyszłość wszystkim kupującym .. odsyłajcie towar do sklepów serwisów bo Pan Zdziosio gwarancji wam nie przedłuży ;)
Ciężko było mi wysłać belkę skoro nie miałem jej przy sobie w pracy...Dzwoniłem w czwartek i Pan prosił o wysłanie belki jak najszybciej...Niestety pracując 6:00 -18:00 nie udało mi się wyrwać z pracy stąd belki nie wysłałem...Dokładnie tak jest dlatego też prosiliśmy by klient szybko wysłał nam belkę
Miałem dwie opcje do wyboru:
-wysłać i czekać (co wiązało się z utratą pewnych roślin)
-naprawić na własną rękę i uratować rośliny.
Większe koszta poniósłbym gdyby padły rośliny stąd moja decyzja...
Na przyszłość proponuję sprawdzić towar przed wysłaniem wtedy może uniknie się podobnych sytuacji.Na przyszłość wszystkim kupującym .. odsyłajcie towar do sklepów serwisów bo Pan Zdziosio gwarancji wam nie przedłuży ;)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-08-02, 18:57
- Lokalizacja: Piaseczno
to było we wtorek ;) w środę miałem jechać do dystrybutora z naprawą i odesłać tego samego dnia albo w czwartek tak by belka doszla przed weekendem o czym wcześniej też pisałem ;)gosc1 pisze:.Dzwoniłem w czwartek i Pan prosił o wysłanie belki jak najszybciej
Nie jesteśmy w stanie fizycznie sprawdzić każdego produktu przed wysłaniem jak wiele innych sklepów, dlatego też jest gwarancja