Konkursy na rok 2010

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

Ja jako jedyny traktuje poważnie, to że inni nie wyłapują takich błędów to nie moja wina.
Dziwi mnie trochę twoja postawa, skoro mówię Ci że taki punkt nie może być w regulaminie to znaczy że nie może, powiedziałem Ci dla czego chyba dokładnie.
To nie jest zabawa aż tak do końca, jak napiszesz coś głupiego to może okazać się że ktoś dostanie po dupie.
Regulamin zrobiłeś bardzo dobry, sam bym nigdy takiego nie napisał.
Ale było w nim kilka niejasności na które zwróciłem Ci uwagę.
Dziwi mnie to że się na mnie pogniewałeś, bo uważam cie za czołową postać na naszym forum.
Robisz zdecydowanie najwięcej ze wszystkich.
Ale nie może być tak że gniewasz się o jakieś pierdoły i wypominasz mi przyssawki do filtra.
gniewać to będziesz się mógł jak prezes wsadzi ci do zbiornika ryby bez twojej wiedzy.

Także nie gniewaj się tylko wstaw do tego tematu regulamin i sprawdźmy go jeszcze raz zanim wstawimy na forum.

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

Stanowimy tu jakąś wspólnotę i źle by było że przez jakieś niedomówienia ucierpi na tym forum.

Lukiki
Posty: 2027
Rejestracja: 2008-09-28, 17:18
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: Lukiki »

Przepraszam za OT,ale Artur sam przestał świecić,czy ktoś go zgasił,czy może chwyt ''marketingowy'' ?

Jak by nie było,to napewno jest to związane z dyskusją w tym temacie.
Ostatnio zmieniony 2009-12-16, 20:15 przez Lukiki, łącznie zmieniany 1 raz.
Filmy
http://www.youtube.com/watch?v=z8VaijfV ... er&list=UL


Zdarza siê,¿e piszê z telefonu,tam z polskimi znakami jest na bakier,wiêc proszê o wyrozumia³o¶æ.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Lukiki pisze:Artur sam przestał świecić
Obrazek

Awatar użytkownika
Alchemik
Moderator
Posty: 518
Rejestracja: 2008-05-14, 18:55
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Alchemik »

Matko, nie spodziewałem się, że konkursy na naszym forum mogą tak bardzo skłócić wiele osób.

Starałem się przeczytać cały wątek, ale przyznaję na 3 stronie wymiękłem ;)

To co mogę zaproponować ze swojej strony.

Organizator może brać udział w konkursie pod warunkiem, że:
1. Nie zasiada w jury
2. Nie ocenia prac w żaden inny sposób, nawet głosowanie poprzez ankietę na forum.
3. Nie zlicza głosów

No i tutaj moja propozycja. Niestety nie mam za bardzo czasu aby w 100% zaangażować się w organizowanie konkursu, ale jako bezstronna komisja mogę być osobą zliczającą głosy, oceniającą inne pracę itd. Nie mam zamiaru brać udziału w żadnym konkursie na naszym forum. Nie dlatego, że nie mam co do pokazania czy nie chce mi się, ale uważam, że forum jest dla ludzi którzy nie są związani z działalnościa forum (Mody i Adminy). Jeśli Artur tak bardzo chce brać udział, nie ma problemu niech bierze. Nie widzę jednak możliwości aby biorąc udział w jakimkolwiek konkursie zasiadał w jury czy liczył głosy.


Jeśli chodzi o losowanie upominku za aktywność, bezwzględnie nie mogą brać udziału Moderatorzy i Admini.
Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
Kubiszon
Administrator
Posty: 1557
Rejestracja: 2008-05-14, 21:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kubiszon »

To nie poszło o konkursy, generalnie jakoś tak współpraca ostatnio nie szła. Pogadam dziś z Arturem żeby nie rezygnował bo przecież nie o to chodzi żeby przestał tu działać. Póki co się obraził ale myślę, że na pewno wróci!

Awatar użytkownika
Kubiszon
Administrator
Posty: 1557
Rejestracja: 2008-05-14, 21:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kubiszon »

Wracając do głównego tematu tego tematu to oto moje uwagi do aktualnego regulaminu konkursu:
I. Postanowienia ogólne.
4. Konkurs podzielony jest na 3 etapy, każdy etap określonych jest w trzech miesiącach
Nie kumam o co chodzi w tym zdaniu, coś jest nie tak "etap określonych jest".
VI. Zwycięzcy.
5. Każdy zwycięzca zostanie poinformowany osobiście o wygraniu danej kategorii w danym etapie lub zwycięstwie w części finałowej na PW najpóźniej godzinę przed oficjalnym ogłoszeniem wyników.
Czy to aby na pewno wygodne i praktyczne? Tzn się czepiam, ale zapomnimy kogoś poinformować, albo będzie nam się spieszyć i kogoś poinformujemy i zaraz ogłosimy wyniki i ktoś będzie mógł mieć jakieś "ale".
VIII. Postanowienia końcowe.
6. Wszystkie pozyskane profity z tytułu publikacji prac będą przeznaczone na nagrody dla użytkowników Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
To musi wylecieć, pomińmy w ogóle ten punkt. Skoro zakładamy, że nie będzie żadnych profitów, to po co piszemy co z ewentualnymi profitami zrobimy. Bez tego będzie lepiej dla ŁSAiT, które nie może mieć profitów. A skoro forum jest pod patronatem ŁSAiT to jest to możliwość czepnięcia się. Bez tej informacji będzie bezpieczniej a nic złego się nie stanie jak jej nie będzie.

Dodał bym to co ustaliliśmy, o organizatorach:
II. Warunki uczestnictwa.
1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu. Organizatorzy konkursu nie biorą w nim udziału.

Myślę, że to wystarczy. Przez organizatorów rozumiem osoby organizujące, zliczające punkty, załatwiające nagrody, ale nie wiem czy jest sens to wyjaśniać i wypisywać kto co i jak. Moderatorzy mogą śmiało brać udział, osoby które mają nie brać udziału wiedzą o tym i jest git.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

W takim razie jeszcze raz:
[center]Regulamin Konkursu: Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego[/center]

  • I. Postanowienia ogólne.
    • 1. Konkurs „Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez Łódzkie Forum Akwarystyczne.
    • 2. Jest to druga edycja tego Konkursu
    • 3. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum i przedrukowanie ich w kalendarzu na 2011 rok.
    • 4. Czas trwania konkursu 2010.01.01 – 2010.11.20.
    • 5. Konkurs podzielony jest na 3 etapy oraz część finałową. Każdy z trzech etapów trwa przez trzy miesiące.
    • 6. Harmonogram konkursu:
      - 2010.01.01 – 2010.03.31 – I etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.04.01 – 2010.04.30 – głosowanie na prace z I etapu
      - 2010.04.01 – 2010.06.30 – II etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.07.01 – 2010.07.30 – głosowanie na prace z II etapu
      - 2010.07.01 – 2010.09-30 – III etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.10.01 – 2010.10.30 – głosowanie na prace z III etapu
      - 2010.11.01 – 2010.11.15 – prezentacja i głosowanie na prace finałowe
    • 7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.


      II. Warunki uczestnictwa.
    • 1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
    • 2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
    • 3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu.
    • 4. W konkursie nie mogą brać udziału organizatorzy.


      III. Zasady zgłaszania prac.
    • 1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
      a) Akwarium.
      b) Terrarium.
      c) Ryba.
      d) Roślina wodna.
      e) Bezkręgowiec.
      f) Gad.
      g) Płaz.
    • 2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
    • 3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
    • 4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
    • 5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalną rozdzielczość 1024 x 768, prace o mniejszej rozdzielczości będą odrzucane.
    • 6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg lub .raw.
    • 7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy galeria.lodzkiego.forum@gmail.com według następującego schematu:
      - tytuł maila: Kategoria zgłaszanej pracy (z zachowanie polskich znaków), nick z forum
      - treść maila: Tytuł pracy, imię nazwisko – nick z forum, (załączony plik z pracą)
    • 8. W jednej wiadomości mailowej może znajdować się tylko jedna zgłoszona praca.
    • 9. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacją niniejszego regulaminu.
    • 10. Prace niezgodne z obowiązującym Regulaminem będą odsyłane do nadawcy z informacją o konieczności ich poprawienia.
    • 11. Organizator dopuszcza jednorazowe odesłanie pracy ze wskazaniem błędów do poprawy. Jeśli ta sama praca zostanie odesłana ponownie z błędami, nie zostanie zakwalifikowana do Konkursu.
    • 12. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, przesłane w widomości mailowej odbiegającej od zamieszczonego schematu nie będą brały udziału w konkursie.
    • 13. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak zamieszczonej pracy w wyniki błędzie przesłanego zgłoszenia.
    • 14. Zgłoszona praca może przedstawiać dowolny obiekt mieszczący się w ramach danej kategorii, co oznacza, iż nie musi on stanowić własności zgłaszającego.
    • 15. Prace wykonane telefonem komórkowym będą odrzucane.


      IV. Prezentowanie prac.
    • 1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najpóźniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 kwietnia, itd.
    • 2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświęconemu niniejszemu konkursowi.
    • 3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
    • 4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
    • 5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
    • 6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
    • 7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie, o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
    • 8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
    • 9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w rozdzielczości 1024 x 768.


      V. Zasady głosowania i ogłaszania wyników konkursu.
    • 1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
    • 2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie
    • 7 głosów.
    • 3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Galeria w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
    • 4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
    • 5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
    • 6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
    • 7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
    • 8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.


      VI. Zwycięzcy.
    • 1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
    • 2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 najwyżej ocenionych prac finałowych.
    • 3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac (najwyżej ocenionych prac).
    • 4. Z 12 najlepszych finałowych prac zostaną wyróżnione 3 najwyżej ocenione prace.
    • 5.PUNKT ZOSTANIE USUNIĘTY Każdy zwycięzca zostanie poinformowany osobiście o wygraniu danej kategorii w danym etapie lub zwycięstwie w części finałowej na PW najpóźniej godzinę przed oficjalnym ogłoszeniem wyników.


      VII. Nagrody.
    • 1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane w kalendarzu na rok 2011, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.
    • 3. Trzech najlepszych autorów prac, wyłonionych w części finałowej zostanie dodatkowo wyróżnionych nagrodami.
    • 4. Nagrody dla wyróżnionych autorów:
      I miejsce: "Fotografia zbliżeniowa" Michael Freeman wyd. National Geographic, kalendarz 2011
      II miejsce: Kalendarz 2011, zestaw pokarmów
      III miejsce: Kalendarz 2011, zestaw pokarmów


      VIII. Postanowienia końcowe.
    • 1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na przedrukowanie jego pracy w publikacjach komercyjnych i niekomercyjnych.
    • 3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
    • 4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
    • PUNKT ZOSTANIE USUNIĘTY 5. Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac.
    • PUNKT ZOSTANIE USUNIĘTY 6. Wszystkie pozyskane profity z tytułu publikacji prac będą przeznaczone na nagrody dla użytkowników Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 7. Wszystkie zapytania, reklamację proszę kierować na PW Galeria.
  • Wersja elektroniczna regulaminu w formacie PDF dostępne jest pod TYM linkiem.
    Organizatorami konkursu są: megalomaniacc oraz Władze Łódzkiego Stowarzyszenia Akwarystów i Terrarystów
Teraz pytanie: kto jest oficjalnie organizatorem forum, stowarzyszenie czy jakaś konkretnie osoba?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kubiszon
Administrator
Posty: 1557
Rejestracja: 2008-05-14, 21:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kubiszon »

5. Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac.
To może zostać, tylko zmieniłbym na:
5. Organizatorzy konkursu nie będą pozyskiwać dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac.

Organizatorem konkursu są administratorzy forum, tj: Ty, Alchemik i ja. Jako sponsor nagród też możemy wpisani być my. Dzięki temu pozostali moderatorzy będą mogli brać w nim udział. Trzeba by może pomyśleć jak nas wyróżnić spośród "zwykłych" moderatorów.
Jakby Arturowi przeszło to też się go dopisze ;-)

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

W takim razie finalna wersja, proszę jeszcze o informację czy Artur jest jako organizator. Zmieniony 1 punkt w 1 rozdziale
[center]Regulamin Konkursu: Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego[/center]

  • I. Postanowienia ogólne.
    • 1. Konkurs „Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez uczestników Łódzkiego Forum Akwarystycznego: megalomaniacc, Kubiszon, Alchemik.
    • 2. Jest to druga edycja tego Konkursu
    • 3. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum i przedrukowanie ich w kalendarzu na 2011 rok.
    • 4. Czas trwania konkursu 2010.01.01 – 2010.11.20.
    • 5. Konkurs podzielony jest na 3 etapy oraz część finałową. Każdy z trzech etapów trwa przez trzy miesiące.
    • 6. Harmonogram konkursu:
      - 2010.01.01 – 2010.03.31 – I etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.04.01 – 2010.04.30 – głosowanie na prace z I etapu
      - 2010.04.01 – 2010.06.30 – II etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.07.01 – 2010.07.30 – głosowanie na prace z II etapu
      - 2010.07.01 – 2010.09-30 – III etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.10.01 – 2010.10.30 – głosowanie na prace z III etapu
      - 2010.11.01 – 2010.11.15 – prezentacja i głosowanie na prace finałowe
    • 7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.


      II. Warunki uczestnictwa.
    • 1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
    • 2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
    • 3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu.
    • 4. W konkursie nie mogą brać udziału organizatorzy.


      III. Zasady zgłaszania prac.
    • 1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
      a) Akwarium.
      b) Terrarium.
      c) Ryba.
      d) Roślina wodna.
      e) Bezkręgowiec.
      f) Gad.
      g) Płaz.
    • 2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
    • 3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
    • 4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
    • 5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalną rozdzielczość 1024 x 768, prace o mniejszej rozdzielczości będą odrzucane.
    • 6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg lub .raw.
    • 7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy galeria.lodzkiego.forum@gmail.com według następującego schematu:
      - tytuł maila: Kategoria zgłaszanej pracy (z zachowanie polskich znaków), nick z forum
      - treść maila: Tytuł pracy, imię nazwisko – nick z forum, (załączony plik z pracą)
    • 8. W jednej wiadomości mailowej może znajdować się tylko jedna zgłoszona praca.
    • 9. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacją niniejszego regulaminu.
    • 10. Prace niezgodne z obowiązującym Regulaminem będą odsyłane do nadawcy z informacją o konieczności ich poprawienia.
    • 11. Organizator dopuszcza jednorazowe odesłanie pracy ze wskazaniem błędów do poprawy. Jeśli ta sama praca zostanie odesłana ponownie z błędami, nie zostanie zakwalifikowana do Konkursu.
    • 12. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, przesłane w widomości mailowej odbiegającej od zamieszczonego schematu nie będą brały udziału w konkursie.
    • 13. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak zamieszczonej pracy w wyniki błędzie przesłanego zgłoszenia.
    • 14. Zgłoszona praca może przedstawiać dowolny obiekt mieszczący się w ramach danej kategorii, co oznacza, iż nie musi on stanowić własności zgłaszającego.
    • 15. Prace wykonane telefonem komórkowym będą odrzucane.


      IV. Prezentowanie prac.
    • 1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najpóźniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 kwietnia, itd.
    • 2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświęconemu niniejszemu konkursowi.
    • 3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
    • 4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
    • 5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
    • 6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
    • 7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie, o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
    • 8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
    • 9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w rozdzielczości 1024 x 768.


      V. Zasady głosowania i ogłaszania wyników konkursu.
    • 1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
    • 2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie
    • 7 głosów.
    • 3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Galeria w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
    • 4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
    • 5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
    • 6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
    • 7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
    • 8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.


      VI. Zwycięzcy.
    • 1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
    • 2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 najwyżej ocenionych prac finałowych.
    • 3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac (najwyżej ocenionych prac).
    • 4. Z 12 najlepszych finałowych prac zostaną wyróżnione 3 najwyżej ocenione prace.



      VII. Nagrody.
    • 1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane w kalendarzu na rok 2011, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.
    • 3. Trzech najlepszych autorów prac, wyłonionych w części finałowej zostanie dodatkowo wyróżnionych nagrodami.
    • 4. Nagrody dla wyróżnionych autorów:
      I miejsce: "Fotografia zbliżeniowa" Michael Freeman wyd. National Geographic, kalendarz 2011
      II miejsce: Kalendarz 2011, zestaw pokarmów
      III miejsce: Kalendarz 2011, zestaw pokarmów


      VIII. Postanowienia końcowe.
    • 1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na przedrukowanie jego pracy w publikacjach komercyjnych i niekomercyjnych.
    • 3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
    • 4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
    • 5. Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac.
    • 6. Wszystkie zapytania, reklamację proszę kierować na PW Galeria.
  • Wersja elektroniczna regulaminu w formacie PDF dostępne jest pod TYM linkiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kubiszon
Administrator
Posty: 1557
Rejestracja: 2008-05-14, 21:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kubiszon »

"organizowany jest przez uczestników Łódzkiego Forum Akwarystycznego..."
a potem jest:
"Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac. "
więc jest pewna nieścisłość i niekonsekwencja.
Załatwił bym to w taki sposób:
"organizowany jest przez użytkowników Łódzkiego Forum Akwarystycznego"
a w drugim punkcie:
"Organizatorzy konkursu nie będą pozyskiwać dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac. "

No chyba, że zamiast określenia "użytkownicy" damy po prostu "administratorzy" co by nas wyróżnić?
No i Artura póki co w to nie ładujemy.
Ostatnio zmieniony 2009-12-20, 19:02 przez Kubiszon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Spoko zapomniałem zmienic, jeszcze to przejże, żeby nie było takich błędów
Obrazek

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Poprawione. Link do wersji PDF będzie na nowo wygenerowany.
Czy już można wstawiać?
[center]Regulamin Konkursu: Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego[/center]

  • I. Postanowienia ogólne.
    • 1. Konkurs „Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez uczestników Łódzkiego Forum Akwarystycznego: megalomaniacc, Kubiszon, Alchemik.
    • 2. Jest to druga edycja tego Konkursu
    • 3. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum i przedrukowanie ich w kalendarzu na 2011 rok.
    • 4. Czas trwania konkursu 2010.01.01 – 2010.11.20.
    • 5. Konkurs podzielony jest na 3 etapy oraz część finałową. Każdy z trzech etapów trwa przez trzy miesiące.
    • 6. Harmonogram konkursu:
      - 2010.01.01 – 2010.03.31 – I etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.04.01 – 2010.04.30 – głosowanie na prace z I etapu
      - 2010.04.01 – 2010.06.30 – II etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.07.01 – 2010.07.30 – głosowanie na prace z II etapu
      - 2010.07.01 – 2010.09-30 – III etap, czas na nadsyłanie prac
      - 2010.10.01 – 2010.10.30 – głosowanie na prace z III etapu
      - 2010.11.01 – 2010.11.15 – prezentacja i głosowanie na prace finałowe
    • 7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.


      II. Warunki uczestnictwa.
    • 1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
    • 2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
    • 3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu.
    • 4. W konkursie nie mogą brać udziału organizatorzy.


      III. Zasady zgłaszania prac.
    • 1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
      a) Akwarium.
      b) Terrarium.
      c) Ryba.
      d) Roślina wodna.
      e) Bezkręgowiec.
      f) Gad.
      g) Płaz.
    • 2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
    • 3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
    • 4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
    • 5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalną rozdzielczość 1024 x 768, prace o mniejszej rozdzielczości będą odrzucane.
    • 6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg lub .raw.
    • 7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy galeria.lodzkiego.forum@gmail.com według następującego schematu:
      - tytuł maila: Kategoria zgłaszanej pracy (z zachowanie polskich znaków), nick z forum
      - treść maila: Tytuł pracy, imię nazwisko – nick z forum, (załączony plik z pracą) oraz oświadczenie:

      „Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem konkursu, jestem autorem nadesłanych zdjęć i wyrażam zgodę na wykorzystanie ich przez organizatora Konkursu Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego w celach promocyjnych konkursu bieżącego i w latach następnych w sposób nieodpłatny."
    • 8. W jednej wiadomości mailowej może znajdować się tylko jedna zgłoszona praca.
    • 9. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacją niniejszego regulaminu.
    • 10. Prace niezgodne z obowiązującym Regulaminem będą odsyłane do nadawcy z informacją o konieczności ich poprawienia.
    • 11. Organizatorzy dopuszczają jednorazowe odesłanie pracy ze wskazaniem błędów do poprawy. Jeśli ta sama praca zostanie odesłana ponownie z błędami, nie zostanie zakwalifikowana do Konkursu.
    • 12. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, przesłane w wiadomości mailowej odbiegającej od zamieszczonego schematu nie będą brały udziału w konkursie.
    • 13. Organizatorzy Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności za brak zamieszczonej pracy w wyniki błędzie przesłanego zgłoszenia.
    • 14. Zgłoszona praca może przedstawiać dowolny obiekt mieszczący się w ramach danej kategorii, co oznacza, iż nie musi on stanowić własności zgłaszającego.
    • 15. Prace wykonane telefonem komórkowym będą odrzucane.


      IV. Prezentowanie prac.
    • 1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najpóźniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 kwietnia, itd.
    • 2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświęconemu niniejszemu konkursowi.
    • 3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
    • 4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
    • 5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
    • 6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
    • 7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie, o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
    • 8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
    • 9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w rozdzielczości 1024 x 768.


      V. Zasady głosowania i ogłaszania wyników konkursu.
    • 1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
    • 2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie
    • 7 głosów.
    • 3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Galeria w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
    • 4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
    • 5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
    • 6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
    • 7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
    • 8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
    • 9. Organizatorzy nie mają prawa oddawania głosów.


      VI. Zwycięzcy.
    • 1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
    • 2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 najwyżej ocenionych prac finałowych.
    • 3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac (najwyżej ocenionych prac).
    • 4. Z 12 najlepszych finałowych prac zostaną wyróżnione 3 najwyżej ocenione prace.



      VII. Nagrody.
    • 1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane w kalendarzu na rok 2011, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.
    • 3. Trzech najlepszych autorów prac, wyłonionych w części finałowej zostanie dodatkowo wyróżnionych nagrodami.
    • 4. Nagrody dla wyróżnionych autorów:
      I miejsce: "Fotografia zbliżeniowa" Michael Freeman wyd. National Geographic, kalendarz 2011
      II miejsce: Kalendarz 2011, zestaw pokarmów
      III miejsce: Kalendarz 2011, zestaw pokarmów


      VIII. Postanowienia końcowe.
    • 1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
    • 2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na przedrukowanie jego pracy w publikacjach komercyjnych i niekomercyjnych.
    • 3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
    • 4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
    • 5. Organizatorzy konkursu nie będą pozyskiwali dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac.
    • 6. Wszystkie zapytania, reklamację proszę kierować na PW Galeria.
  • Wersja elektroniczna regulaminu w formacie PDF dostępne jest pod TYM linkiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Skoro sprawa Galerii jest już (chyba) zamknięta, przedstawiam kolejny regulamin.
Tym razem dotyczy on nagrody za aktywność.
Proszę o komentarze sugestie, najlepiej aby dało się ogłosić regulamin przed nowym rokiem.
[center]Regulamin: Nagroda za aktywność[/center]

  • I. Postanowienia ogólne.
    • 1. Nagroda za aktywność organizowany jest przez Administratorów i Junior Admin Łódzkiego Forum Akwarystycznego
    • 2. Celem akcji jest zaktywowanie uczestników forum do brania aktywnego udziału w działalności łódzkiego Forum akwarystycznego
    • 4. Czas trwania akcji 2010.01.01 – 2010.11.30.

      II. Warunki uczestnictwa.
    • 1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum z wyłączeniem moderatorów.
    • 2. W konkursie nie mogą brać udziału organizatorzy.
    • 3. W celu uczestnictwa w akcji Nagroda za aktywność, należy przesłać zgłoszenie mailem na adres [tu można założyć skrzynkę mailową np. nagroda.za.aktywnosc@gmail.com], o tytule zgłoszenie, treści: Nick z forum, imię nazwisko oraz oświadczenie:
      „Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem konkursu i wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego zgłoszenia przez organizatora akcji” Nagroda za aktywność” w celach promocyjnych bieżącej akcji i w latach następnych w sposób nieodpłatny."

      III. Zasady oceny aktywności.
    • 1. Ocenie aktywności będzie podlegała aktywności użytkownika obejmująca:
      - Udział w organizowanych przez Forum konkursach.
      - Oddawania głosów w organizowanych przez Forum konkursach.
      - Oddawanie głosów w ankietach publikowanych przez Administratora, Junior Admin, Moderatora.
      - Aktywność w wątkach na Forum.
      - Ilość napisanych postów w okresie 01-01-2010 do 30-11-2010.
    • 2. Za każdy, z wymienionych w poprzednim punkcie przejaw aktywności, przyznawane będą odpowiednie punkty. Punkty te na koniec trwania konkursu zostaną zliczone i w ten sposób zostanie wyłoniona osoba, który otrzyma nagrodę za aktywność.
    • 3. Sposób przyznawania punktów:
      - Udział w organizowanych przez Forum konkursach – 5 punktów.
      - Oddawania głosów w organizowanych przez Forum konkursach. – 3 punkty
      - Oddawanie głosów w ankietach publikowanych przez Administratora, Junior Admin, Moderatora. – 2 punkty
      - Aktywność w wątkach na Forum. – 1 punkt
      - Ilość napisanych postów w okresie 01-01-2010 do 30-11-2010. – kategoria pomocnicza w przypadku remisu.
    • 3. Objaśnienie kategorii aktywności:
      - Udział w organizowanych przez Forum konkursach – punkty przyznawane są za każdy konkurs z osobna. Osoba która weźmie udział w jednym konkursie otrzyma 5 punktów, osoba biorąca udział w 2 konkursach otrzyma 10 punktów itd. Konkurs Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego liczony jest jako jeden konkurs, niezależnie czy uczestnik będzie brał udział we wszystkich 3 etapach.
      - Oddawanie głosów w organizowanych przez Forum konkursach – przy każdym konkursie, gdzie będzie możliwość oddawania głosów, będą przyznawane punkty za oddanie głosu w tymże konkursie. Za każdy konkurs i oddany w nim głos będzie przyznane 3 punkty. W przypadku Konkursu Galeria Forum Akwarystycznego za oddanie w każdym z etapów głosów przyznawane jest 3 punkty, tzn. za oddanie głosów we wszystkich etapach oraz finale, uczestnik może otrzymać 12 punktów.
      - Oddawanie głosów w ankietach publikowanych przez Administratora, Junior Admin, Moderatora – za każdy oddany głos w ankiecie przyznawane są 2 punkty. Ankiety, które będą obięte oceną punktową będą dodatkowo oznaczone, co oznacza, że nie wszystkie ankiety publikowane przez w/w osoby będą uwzględniane w akcji Nagroda za aktywność.
      - Aktywność w wątkach na Forum – za aktywność w wątkach na forum będzie się uważać zamieszczenie co najmniej 2 (dwóch) postów w miesiącu kalendarzowym , zawierające treści co najmniej jednozdaniowe (za jednozdaniowe treści nie uważa się wypowiedzi jedno- dwu- lub trzywyrazowe) z wyłączeniem kategorii postów zamieszczonych w dziale Giełda oraz Giełda nie akwarystyczna. Za każdy miesiąc aktywności przyznawany jest 1 (jeden) punkt, co oznacza, że maksymalnie za aktywności można zdobyć 11 punktów.
      - Ilość napisanych postów w okresie 01-01-2010 do 30-11-2010 – w przypadku, gdy będzie co najmniej 2 (dwóch) uczestników, którzy zdobyli taką samą ilość punktów o zwycięstwie będzie decydowała liczba napisanych postów przez tych użytkowników, w okresie 01-01-2010.
    • 4. Zliczanie głosów będzie się odbywać przez Administratora oraz Junior Admin.
    • 5. Informację o konkursach, ankietach, głosowaniach, które podlegać będą przyznawaniu punktów, zostaną opublikowane w poświeconym akcji wątkowi

      IV. Ogłoszenie wyników
    • 1. Wyniki zliczania głosów zostaną podane do publicznej wiadomości najpóźniej 15-12-2010.

      V. Nagrody
    • 1. Nagrodą za aktywności będzie upominek niespodzianka ufundowany przez Administratora oraz Junior Admin.
    • 2. Informacja o tym jaka jest to nagroda zostanie podana do publicznej wiadomości po wręczeniu nagrody zwycięzcy.

      VI. Postanowienia końcowe.
    • 1. Uczestnik zgłaszający się do akcji „Nagroda za aktywność” zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
    • 2. Wszystkie zapytania, reklamację proszę kierować na PW …..?.
    • 3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01-01-2010.
  • Wersja elektroniczna regulaminu w formacie PDF dostępne jest pod TYM linkiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Na propozycję zmian czekam do środy. Regulamin chce podstawić 1 stycznia :) jak dam rade :P.


Informuje, że podejmuje już pierwsze kroki celem przygotowań do konkursy na najlepiej odwzorowany ekosystem. Tzn szukam jurorów :D
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Moderatorzy”